Activiteiten

Het hele handbalseizoen organiseren we verschillende activiteiten voor onze leden en onze vereniging. Download onze jaarkalender voor een volledig overzicht van alle belangrijke data, activiteiten en vakanties.

JAARKALENDER

Oud Papier

Eén keer per maand halen we oud papier op in Margraten, Groot en Klein Welsden, Termaar en Scheulder. Deze actie vormt voor de vereniging een onmisbare en grote bron van inkomsten.

Wafelactie

Ieder jaar in december verkopen onze leden in teamverband heerlijke wafels in Margraten, Groot en Klein Welsden, Termaar en Scheulder. Ook deze actie is een belangrijke bron van inkomsten voor onze vereniging.

Jeugdkamp

Ieder jaar gaan we met onze jeugdleden op kamp! Dit tweedaagse kamp vindt plaats in Sint-Pieters-Voeren. We gaan hier elke keer op een andere manier naartoe. Het programma wordt t.z.t. bekendgemaakt.

Chocoladeactie

Jaarlijks organiseren wij een chocolade actie. Wij verkopen dan verschillende, seizoensgebonden chocolade. Ook dit zijn belangrijke inkomsten voor onze vereniging. Aansturing gebeurt vanuit het bestuur.

Evenementenwerk

Vanaf 2017 zijn we jaarlijks te vinden op evenementen in Zuid-Limburg. Met zoveel mogelijk vrijwilligers werken we op twee gekozen evenementen. Ook dit zijn belangrijke inkomsten voor onze vereniging.

Seizoensafsluiting

Ieder seizoen verdient het om op een mooie manier te worden afgesloten! Daarom organiseren we nog een extra leuke activiteit voordat de zomervakantie begint.